Werk je browser bij

Zo te zien gebruik je een verouderde of niet ondersteunde browser.
Gebruik een recente versie van één van de volgende browsers voor een optimale werking van deze website

Download Chrome Download Firefox Download Edge

Kaartverkoop en reserveren

Hoe kan ik reserveren via de website van Movie Unlimited?
Movie Unlimited biedt de mogelijkheid om tickets telefonisch (of bij de kassa van de bioscoop) te reserveren. Deze kosten voor een telefonische reservering bedragen €0,50 per ticket*. Het is voordeliger om online of via de app uw tickets te kopen. Ook hoeft u dan niet in de rij voor de kassa te staan, maar kunt u direct doorlopen naar de kaartcontrole. Daarnaast heeft u met gekochte tickets het voordeel om precies op tijd kunt komen voor de voorstelling. Gereserveerde tickets moeten doorgaans een kwartier van tevoren worden opgehaald; die tijd kunt u nu besparen. *Uitzondering: Deze extra kosten worden niet doorberekend bij telefonische reserveringen voor de Movie Unlimited pas, filmbonnen, filmfeestjes, arrangementen óf plaatsen voor mindervalide personen.

Tot wanneer kan ik mijn reservering afhalen?
U kunt uw telefonische reservering afhalen vanaf het moment dat u de reservering heeft geplaatst. Indien een wachtrij is ontstaan bij de kassa, vragen wij u vriendelijk hierin aan te sluiten. Wij behouden ons het recht voor om tickets die niet tijdig zijn afgehaald alsnog te verkopen. Wij bevelen u aan uw tickets eerder af te halen en te betalen. Dit heeft voor u als voordeel dat u niet meer in de rij hoeft te staan en voor ons zorgt het voor minder drukte bij de kassa voor aanvang van voorstellingen. Een win-win situatie dus! Daarnaast zijn uw plaatsen na betaling van de tickets definitief en kunnen hier geen wijzigingen meer in aangebracht worden (uitzonderingen daar gelaten). Wilt u uw tickets eerder afhalen? Houdt u dan onze actuele openingstijden in de gaten en voorkom dat u voor een dichte deur komt te staan. Klik hier voor onze actuele openingstijden.

Kan ik reeds aangekochte kaarten annuleren?
Indien u verhinderd bent om van het reeds aangekochte ticket gebruik te maken dan kunt u deze tot minimaal een uur voor aanvang van de desbetreffende voorstelling annuleren via jouw Movie Unlimited account. Vindt de voorstelling binnen een uur plaats of heb je tickets gekocht in de bioscoop of met vouchers/tegoedbonnen, neem dan contact op met onze klantenservice (klantenservice@mubioscopen.nl).

Is het nog wel mogelijk om telefonisch te reserveren?
Telefonisch reserveren is nog steeds mogelijk. Voor telefonisch reserveren wordt €0,50 per filmticket extra gerekend. Bij een telefonische reservering kunt u een voorkeur voor uw plaats doorgeven. Let er wel op dat plaatsen pas definitief zijn wanneer u de reservering heeft afgehaald aan de kassa. Ook voor filmfeestjes e.d. kunt u telefonisch reserveren. Hiervoor wordt geen toeslag gerekend.

Kan ik met filmbonnen ook reserveren via de website?
Filmbonnen (m.u.v. de Nationale Bioscoopbon) kunnen helaas op dit moment nog niet verrekend worden wanneer u direct tickets koopt via onze website. In dat geval adviseren wij u om een reservering te maken en het bedrag aan de kassa te voldoen, zodat wij de filmbonnen kunnen verrekenen.